Tržište električnih bicikli ovih je dana dobilo još jedan lagan i kvalitetan električni bicikl marke Specialized. Predstavljen je novi Specialized Turbo Vado SL, koji se uz svega 14,9 kilograma (oznaka SL – Super Light) može pohvaliti i kvalitetnim dometom – te cijenom koja za razliku od prošlih modela nije iznimno visoka.

Tržište električnih bicikli iz mjeseca u mjesec sve je bogatije ponudom – što je definitivno dobar znak za bicikliste. Naime, što je ponuda veća to mogu odabrati točno ono što odgovara njihovim potrebama, a isto tako – cijene su nešto prihvatljivije. Novi Specialized Turbo Vado SL donosi mnoštvo dobrih karakteristika – i zbog toga nam se čini kao dobar izbor za sve bicikliste željne velikog broja kilometara.

Specialized Turbo Vado SL je bicikl koji bi se trebao kvalitetno uklopiti kako u gradske vožnje na kratkim relacijama, tako i na nešto duže vožnje – namijenjene ljubiteljima istraživanja na biciklu. Bicikl je izrađen od laganog aluminijskog okvira, zahvaljujući kojem je smanjena i ukupna težina bicikla. Na tržištu će se pojaviti u četiri veličine i četiri različita modela. Na raspolaganju su dvije različite inačice bicikla – odnosno onaj s dodatnom opremom i bez dodatne opreme. Kada već pričamo o dodatnoj opremi, vrijedi naglasiti da ona obuhvaća – stražnji i prednji blatobran, stražnje svjetlo te stražnji prtljažnik.

Turbo Vado SL postiže sjajne performanse po pitanju iskoristivosti snage motora. Tako je na jednom punjenju moguće napraviti čak 130 kilometara, a ako se koristi Range Extender još i više. S druge strane, maksimalna brzina koju je moguće postići kreće se do 45 km/h – što je također sasvim solidno. Baterija bicikla ima kapacitet 320 Wh i najdužu autonomiju postići će u tzv. Eko modu.

Uz Eko mod, postoje još četiri moda: Off (u kojem se koristi 0% snage), Sport (sa 60% snage), Turbo (sa 100% snage), a tu je i Smart Control. Smart Control funkcionira na temeljima algoritma koji određuje parametre vožnje na temelju udaljenosti krajnjih točaka, kapacitetu baterije i potrošnji – a osvježava se svakih 10 sekundi. Prebacivanje između različitih modova rada je jednostavno i vrši se pomoću lijevog palca.

Unatoč tome što se uz pomoć struje ostvaruju sjajne performanse, ideja kod stvaranja bicikla bila je održati biciklista u središtu pažnje. Dakle, sam električni sustav ne bi trebao remetiti iskustvo vožnje biciklista – što je mnogim biciklistima iznimno važno.

Mnogima je također važno da cijena za bicikl nije prevelika – što u ovom slučaju donekle vrijedi. Početna cijena za osnovni model započinje od 3.100 eura, dok ćete za najskuplji model morati izdvojiti 4.150 eura. Specialized bicikli uglavnom su stvoreni kako bi dugi niz godina služili svoje korisnike pa vjerujemo da je i Turbo Vado SL – bicikl koji će se pokazati kao pametna dugoročna investicija.